28 Apr 2013

PILKADA MAGETAN

      Ada 3 calon bupati Magetan tahun ini, (aku durung klebu ketelu iku dulur). siji SMS, loro NASPRO, telu DJOWO, ora weruh track record e? podo :D aku wingi niat balik neng Malang (kuliah, no UIN Maliki Malang) 22/4, tapi amarga sesuk (24/4) eneng PILKADA di Kab Magetan tercinta, tak putusno, KUPAUSE DULU NYEKRIPSIKU! eling dulurku, aja milih krana diwenehi duit, biasane sing wenehi duit iku nek dadi golek ijol, ngentekno anggaran, gawe nutupi duit2 sing di weh2ne mau. Pilih sing ora menehi duit, lha nek kabeh wenehi duit? 
       Aku wingi yo di wenehi duit, 15 ewu, tak wenehno adikku, tak kon nglebokne kotak amal masjid. Cek dadi sedekahe calon, 'AKU TAK LAYAK DISEDEKAHI!' aja GOLPUT, 5th kedepan MAGETAN tergantung 1 suara anda (bisa jadi). Pilih sesuai hati nurani, wacakne fatiha disik, mugo nek calone isih bejat ndang insaf, yen wis insaf aja bejat meneh, saya tambah amanah... MUGA PEMIMPIN MAGETAN YOIKU PEMIMPIN SING AMANAH, TUR HAMBA SING TAAT, YEN ORA, AZAB E GUSTI ALLAH IKU KEJI, ENTENONO WAE. Allahumma sholli 'ala Muhammad... *ayo sholawat 
      Selamat memilih pemimpin dulur WKM (Warga Kabupaten Magetan), siapaun pilihan anda utamakan damai (kita lo keluarga), siapapun pemimpinnya percayakan, doakan, semoga jadi pemimpin yg amanah... insyaAllah magetan langkung sae mangke... terimakasih kepada pemerintahan sekarang, dahulu, dan para pendahulunya, Magetan bisa spt sekarang jg atas jasa2 anda semua... #PILKADAMAGETAN 
      Selamat buat pak Sumantri dan pak Samsi, semoga jadi pemimpin Magetan yg amanah.... amin, alfatiha... :) yen ora amanah, elingono, azabe Gusti Allah iku "KEJI", yen ora pengen di uleng2 no ndunyo, di godok no akhirat... kami rakyatmu mendukungmu, tp juga siap mengingatkanmu dg PACUL kami... ALlahumma sholli 'ala Muhammad... Nanti kalau saya nyalon Bupati Magetan, semua orang magetan saya kasih Alphard, Alphardtiha :D. Salam dari Tyas Haryadi Sang Penggembala.

0 komentar:

Post a Comment

sealkazzsoftware.blogspot.com resepkuekeringku.com